joi, 15 aprilie 2010

plaiurile natale

De vreme ce mă pregătesc pentru un concediu pe plaiurile natale, m-am gândit să intru graţios în atmosferă. Prima dată m-am uitat la ştiri. Am inchis repede după 10 minute, că mi-era teamă ca agresiunea vizual-neuronală să nu-mi cauzeze leziuni pe creier soldate cu uitarea definitivă a limbii române sau orbirea.
Apoi am aruncat un ochi pe forumul românilor în Germania să văd care mai sunt impresiile altor ro-teutoni care au mai călcat prin zonă în ultima vreme.
Şi cum urmează să practic şi sporturi extreme, de ex. condusul automobilului de-a latul ţării, mi-am aruncat ochii pe ”Drumuri cu masina de-ro”. Mai bine n-o făceam. Am aflat că există zone unde densitatea de radare e egală cu cea de sate. Dar adevăratul hit sunt caii de pe autostradă. Don't hit me, baby!
Deja îmi tresaltă inima numai la gândul că m-aş putea lipi de vreun frumos exemplar ca marca de scrisoare la 120kmh.
Dar cum sunt un optimist din naştere îmi spun că o să scap şi de data asta. Şi nu mă refer la radare. Au mai scăpat şi alţii. E drept nu toţi, dar oricum cei mai mulţi.
Noi să fim sănătoşi, că cai sunt peste tot. Avem şi în Germania! La supermarket sub formă de salam! Şi-s foarte apreciaţi. Chiar mai apreciaţi decât în .ro

Toate bune de pe Rhein şi Ruhr.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Se vede ca n-ai citit atent cele forumuri... 120 km/h?!!