miercuri, 6 mai 2009

Carpe diem

Sau poate trebuia să pun ca subtitlu "totul e în capul nostru".

Acum mulţi ani în urmă, pe când încă mai jucam baschet în curtea şcolii, mi-a fost transmisă o perlă de înţelepciune a culturii popular/urbane. Înduraţi, vă rog, limbajul direct, sau luaţi-l ca licenţă literară în cazul de faţă:

Ion se întâlneşte cu Vasile, care deschide mândru vorba:
- Auzi bă, Ioane, ştii ce motto am eu în ultima vreme ?
- Nu bă ! (n.r.: nu trageţi concluzia că Ion ştie ce-i aia motto)
- "Fuţi nu fuţi, vremea pulii trece băăă !"
- Oau....., zice marcat Ion şi pleacă mai departe rumegând alene la profunzimea mottoului.
La puţină vreme se întâlneşte Ion al nostru cu Gheo, şi-i spune cu emfază:
- Auzi bă Gheo, ştii ce motto are Vasile în ultima vreme ?
- Nu bă ! (n.r.: iarăşi nu trageţi concluzia că Gheo ştie ce-i aia motto)
- "Fuţi nu fuţi, vremea trece, bă pulă !"


Asta-i o "cestiune" care mă munceşte vârtos de ceva vreme, şi cum vremea trece şi eu nu prea am timp nici măcar să scriu, am găsit doi meseriaşi care au scris despre asta cu cuvinte ceva mai elevate. În ordinea în care i-am găsit eu (şi nu neapărat în ordinea recunoaşterii universale):
Mănac în blogul lui personal şi
Seneca în blogul lui Tim Ferriss că el nu şi-o deschis unul încă.

Toate bune de pe Rhein şi Ruhr

Un comentariu:

Bogdan spunea...

Welcome back!
Long time no see...