luni, 13 septembrie 2010

Indispensabili

De curând am dat peste o vorbă a unui mic gânditor german – un tip oarecare care dădea interviu la un ziar: ”Cimitirul e plin de oameni indispensabili”
Se referea la d-ăştia de prin firme care au senzaţia ca-s absolut indispensabili, şi că fără ei, n-ar mai merge proiectul, departamentul, firma, economia naţională, cea mondială şi implicit planeta şi umanitatea.
Că asta-i adevărat mai mult de-o grămadă, se vede foarte uşor, atunci când muriţi. Sau în fine puteţi încerca şi varianta mai puţin brutală, a statului în spital o vreme, dar alegeţi-vă cu grijă spitalul că am auzit că în .ro se poate muri de la sportul ăsta.
Există şi varianta demisiei, dar bineînţeles asta nu poate fi luată în calcul, că doar sunteţi indispensabili, nu?

Apropo, ştie careva de ce le zice la izmene şi indispensabili? Cel puţin prin partea aia de Românie din care mă trag eu. E drept că pe acolo -20ºC iarna nu-i neapărat o chestie nemaivăzută, dar de aici şi până la a le zice indispensabili şi vara mi se pare că e cale lungă.
Nemţii le zic “Unterhose” adică “sub-pantaloni” - culmea pragmatismului, nu? Dar asta numa la izmene nu şi la fraierii truditori pe plantaţia de indispensabili.

Toate bune de pe Rhein şi Ruhr.

Niciun comentariu: