miercuri, 10 octombrie 2007

Odiseea CD-ului II - Admini Imbecili !

Cu vreo jumate de an in urma scriam (gee ce cuvinte mari folosesc) despre o proba de foc pentru angajatii pe post de inginer, sau orice are de a face cu calculatoarele ! Inclusiv femeie de servici ! (Aici trebuie aduagata si proba cu maturatul pe jos fara scosul serverului din priza)


Acu am ajuns la apogeul imbecilitatii in materie de CD-uri si pastrarea lor !
Cat de neghiob tre sa fii ca admin (IT administrator, da, unii din ei au terminat chiar o facultate de calculatoare, iar unii sunt chiar tipi inteligenti) incat sa pastrezi jumate din tool-urile cu care se umbla prin firma (de la WinXP sau Fedora la MS VisualStudio 2005) intr-un teanc imprastiat aiurea pe masa printre cabluri, foi, surubelnite si alte cele necesare traiului zilnic.

Cand mi o dat prima data idiotul DVD-ul cu VisualStudio am crezut ca-i vreo copie de lucru pe care o da la toti neavenitii de prin firma care cer asa ceva. Fiindca obiectul in sine arata de parca ar fi fost torturat de talibani sa le spuna codurile de la butonul rosu al lui Bush. (Nu ca ar avea ce face cu ele fara buton). Cred ca o aterizare fortata in Desertul Mojave pe post de tren de rulare al unui Hercules C-130 l-ar fi adus intr-o stare relativ vecina, daca nu un pic mai buna decat cea actuala.

Normal ca epava cu pricina (la DVD nu la admin ma refer) n-a vrut nici de-al dracului sa functioneze (ar fi fost una din minunile tehnicii moderne). Si la fel de normal ca m-am dus inapoi sa-l anunt pe celenteratul angajat pe post de admin ca nu functioneaza.

Si stiti ce s-a apucat sa faca ! Sa recupereze datele de pe el !!! Intrucat mi-a marturisit senin ca era singura copie pe care o mai avea !!! Nu ma intrebati unde naiba e originalul. Nici eu n-am indraznit ca n-aveam timp, trebuia sa stau cu gura cascata si cu ochii bulbucati, deh, asa cerea situatia si demonstratia de prostie.

Cu aceasta mica demonstratie de eficienta germana, ma pot intoarce la contemplatul gradinii Domnului.

Toate bune de pe Rhein si Ruhr.

P.S. Surprinzator dar finalul a fost fericit protozoarul a reusit sa recupereze DVD-ul. Ceea ce dovedeste pe deplin ca exista un Mare Dumnezeu al Prostilor, ca altfel nu stiu cum sa-i spun.

Niciun comentariu: