marți, 6 noiembrie 2007

nazisti mai buni, nazisti mai rai

Zilele trecute citeam un articol in ziare care descria cum tinerii turci din Köln se bateau frumos in gherile de strada bine organizate cu tinerii kurzi din Köln, pe fundalul tensiunilor de la granita turco-irakiana.
Acuma ca sa intelegeti de ce m-am si enervat pe tema asta. Daca bataile respective s-ar fi soldat numai cu vreo cativa ciumeti morti si altii in puscarie asta ar fi fost excelent - vorba aia, Darwin si selectia naturala sa traiasca.
Dar pe langa asta s-au lasat cu destule interventii in spital, la urgenta, interventia unui aparat numeros de politie, pagube pe strazi si la magazine. Iar majoritatea acestora sunt platite cu gratie de contribuabilii germani, printre care ma aflu.
Asa ca am venit inapoi in birou plin de draci spunand ca e cam multa democratie in tara asta, si ca daca turcii si kurzii din DE vor asa de mult sa-si sparga capetele, sa se duca naibii la granita turco-irakiana si sa se ciomageasca acolo dupa pofta inimii ! Pe banii lu mama Turcia si nu a lu mama vitrega dar tare buna de-o tura, Germania.
La care Bjorn, bastinasul de la biroul alaturat zice, well de aceasi parere sunt si eu, dar nu pot s-o spun cu voce tare ca imediat ma eticheteaza lumea drept nazist.

Ei bine, pe mine nu ma pot astia acuza chiar asa repede ca am ceva cu strainii, asa ca scriu cu enervare si fara teama de etichete cele de mai sus.

Toate bune,

P.S. Desi tocmai mi-am amintit un caz al unui regizor evreu (cu parinti trecuti prin lagarele naziste, tot tacamul) care o facut acum 1 an o comedie despre Hitler, si in consecinta a fost imediat acuzat de anti-semitism de vreo 5 organizatii evreiesti de prin zona, pentru ca o luat in deradere un subiect atat de important. No comments.

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
pe Rhein si Ruhr spunea...

Hmm. Nu sunt si nici nu voi fi. Cel mult poti sa-mi ceri sa fiu ingaduitor cu bunicii lor atunci cand se codesc la rand la paine. Dar cu tinerii nu sunt. Asa cum nu sunt nici cu tinerii sau mai batranii nemti sadea de 50 de generatii mai ingaduitor atunci cand se comporta ca niste dobitoci care si-ar merita un loc intr-o societate care sa-i adopte mai bine.
Oare asa s-o nascut anumite sisteme totalitare? Cu idei din astea ?